stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej
wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek ekonomia, finanse i rachunkowość lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych lub szkoły średniej o profilu ekonomicznym lub finansowo – rachunkowym,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową i finansami publicznymi, umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych dotyczących zajmowanego stanowiska, zwłaszcza w zakresie: finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym,
- zaawansowana umiejętność obsługi komputera oraz aplikacji specjalistycznych, dotyczących realizacji zadań na stanowisku, w tym: Program Finansowo – Księgowy, Besti@, MS Office – Word, Excel.
Wymagania dodatkowe
- co najmniej 3 lata doświadczenia pracy w księgowości,
- co najmniej rok stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- odporność na stres.
- prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej dochodów i wydatków jednostki budżetowej Urząd Gminy;
- prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont;
- prowadzenie ewidencji zmian planu finansowego jednostki w zakresie dochodów i wydatków, zgodnie z uchwałami Rady Gminy oraz zarządzeniami Wójta Gminy;
- prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych;
comiesięczne uzgadnianie ujętych w ewidencji dochodów i wydatków oraz współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami; - sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych (jako jednostki i organu), w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów, za pomocą systemu Besti@;
- dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont;
- przygotowywanie dokumentów do zapłaty z uwzględnieniem analizy zrealizowanych wydatków, w stosunku do wielkości planowanych, niedopuszczanie do dokonywania wydatków ponad zaplanowane kwoty;
- przeprowadzanie inwentaryzacji w drodze weryfikacji danych księgowych z danymi wynikającymi z dokumentów oraz potwierdzenia sald;
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej instytucji kultury – Gminnej Biblioteki Publicznej;
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz depozytów;
wykonywanie innych spraw doraźnych zleconych przez Skarbnika Gminy i Wójta Gminy.
- list motywacyjny i CV,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania na stronie internetowej BIP urzędu gminy lub w sekretariacie urzędu),
- kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, (wzór do pobrania na stronie internetowej BIP urzędu gminy lub w sekretariacie urzędu),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i staż pracy (w tym świadectwa pracy),
- w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
- praca administracyjno – biurowa wykonywana na terenie jednostki,
- obsługa urządzeń biurowych, praca z monitorem ekranowym powyżej 4 h dziennie,
- bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych: praca na II piętrze, brak podjazdu i windy, toalety niedostosowane do wózka inwalidzkiego,
- ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenie pracy umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
- praca pod presją czasu.
w Urzędzie Gminy Niedźwiada, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2017 roku jest niższy niż 6%.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Niedźwiada (I piętro) lub przesłać do dnia 18 sierpnia 2017 r. do godz. 15:00 na adres:
Urząd Gminy Niedźwiada
Niedźwiada – Kolonia 43
21 – 104 Niedźwiada
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- o wynikach wstępnej selekcji (spełnienie wymogów formalnych) i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną, w związku z tym proszę o podanie adresu e-mail,
- selekcja końcowa (pisemny test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna lub tylko rozmowa kwalifikacyjna) będzie polegała na sprawdzeniu wiedzy kandydatów z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzeń Ministra Finansów dotyczących sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych, ustawy o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Niedźwiada,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://niedzwiada.bip.lublin.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu gminy,
- osoba wyłoniona w wyniku naboru podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym będzie zobowiązana do odbycia służby przygotowawczej zakończonej pozytywnym wynikiem egzaminu, który jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Dodano do BIP dnia 08-08-2017 12:21:11