Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niedźwiada

Logo - Urząd Gminy Niedźwiada

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej

Symbol oferty
OS.2110.1.2017.MJ
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niedźwiada
Data ogłoszenia
2017-08-08
Termin składania dokumentów
2017-08-18
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek ekonomia, finanse i rachunkowość lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych lub szkoły średniej o profilu ekonomicznym lub finansowo – rachunkowym,

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. biegła znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową i finansami publicznymi, umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych dotyczących zajmowanego stanowiska, zwłaszcza w zakresie: finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym,
  6. zaawansowana umiejętność obsługi komputera oraz aplikacji specjalistycznych, dotyczących realizacji zadań na stanowisku, w tym: Program Finansowo – Księgowy, Besti@, MS Office – Word, Excel.


Wymagania dodatkowe

  1. co najmniej 3 lata doświadczenia pracy w księgowości,
  2. co najmniej rok stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
  3. odporność na stres.
Zakres obowiązków
  1. prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej dochodów i wydatków jednostki budżetowej Urząd Gminy;
  2. prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont;
  3. prowadzenie ewidencji zmian planu finansowego jednostki w zakresie dochodów i wydatków, zgodnie z uchwałami Rady Gminy oraz zarządzeniami Wójta Gminy;
  4. prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych;
    comiesięczne uzgadnianie ujętych w ewidencji dochodów i wydatków oraz współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami;
  5. sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych (jako jednostki i organu), w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów, za pomocą systemu Besti@;
  6. dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont;
  7. przygotowywanie dokumentów do zapłaty z uwzględnieniem analizy zrealizowanych wydatków, w stosunku do wielkości planowanych, niedopuszczanie do dokonywania wydatków ponad zaplanowane kwoty;
  8. przeprowadzanie inwentaryzacji w drodze weryfikacji danych księgowych z danymi wynikającymi z dokumentów oraz potwierdzenia sald;
  9. prowadzenie obsługi finansowo – księgowej instytucji kultury – Gminnej Biblioteki Publicznej;
  10. prowadzenie obsługi finansowo – księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz depozytów;
    wykonywanie innych spraw doraźnych zleconych przez Skarbnika Gminy i Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny i CV,
  2. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania na stronie internetowej BIP urzędu gminy lub w sekretariacie urzędu),
  3. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  5. oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, (wzór do pobrania na stronie internetowej BIP urzędu gminy lub w sekretariacie urzędu),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i staż pracy (w tym świadectwa pracy),
  7. w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Warunki pracy
  1. praca administracyjno – biurowa wykonywana na terenie jednostki,
  2. obsługa urządzeń biurowych, praca z monitorem ekranowym powyżej 4 h dziennie,
  3. bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych: praca na II piętrze, brak podjazdu i windy, toalety niedostosowane do wózka inwalidzkiego,
  4. ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenie pracy umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
  5. praca pod presją czasu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w Urzędzie Gminy Niedźwiada, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2017 roku jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Niedźwiada (I piętro) lub przesłać do dnia 18 sierpnia 2017 r. do godz. 15:00 na adres:

Urząd Gminy Niedźwiada
Niedźwiada – Kolonia 43
21 – 104 Niedźwiada

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi
  1. o wynikach wstępnej selekcji (spełnienie wymogów formalnych) i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną, w związku z tym proszę o podanie adresu e-mail,
  2. selekcja końcowa (pisemny test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna lub tylko rozmowa kwalifikacyjna) będzie polegała na sprawdzeniu wiedzy kandydatów z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzeń Ministra Finansów dotyczących sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych, ustawy o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Niedźwiada,
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://niedzwiada.bip.lublin.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu gminy,
  4. osoba wyłoniona w wyniku naboru podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym będzie zobowiązana do odbycia służby przygotowawczej zakończonej pozytywnym wynikiem egzaminu, który jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Załączniki
  • pdf pobrano: 25 razy
  • pdf pobrano: 17 razy
  • pdf pobrano: 15 razy
  • pdf pobrano: 250 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Jarzyna
    Dodano do BIP dnia 08-08-2017 12:21:11